Welkom bij ons huis en de omgeving

Op deze blog zie je foto's van ons huis en van onze woonomgeving. Je zult hier veel foto's van vogels vinden.

dinsdag 21 februari 2012

Een ochtendwandeling

Vanochtend gewandeld. Het was koud, het was bij ons precies 0 graden geweest, dus het had niet gevroren. De zon kwam door en dan ziet het landschap er meteen anders uit.

Ik mis het dat er geen echte winterfoto's te maken zijn, en dan bedoel ik sneeuw en bomen vol met rijp.

Daarom vandaag geprobeerd deze winterochtend vast te leggen. Want dit is vermoedelijk de winter waar we het mee moeten doen.

Mijn wandellaantje heeft enkele knotwilgen, en in een van die wilgen zag ik dit.














Onderweg zag ik de eerste katjes hangen, meestal zie je die pas  in februari.




Zoals iedere zondagochten kom ik renners, mountainbikers, stokprikkers en wandelaars met honden tegen. Het bos wordt druk gebruikt voor recreatie.

Enkele overzichten/ doorkijkjes




Geen opmerkingen:

Een reactie posten