Welkom bij ons huis en de omgeving

Op deze blog zie je foto's van ons huis en van onze woonomgeving. Je zult hier veel foto's van vogels vinden.

vrijdag 9 december 2011

de koude herfst

Hier bij ons in de Achterhoek lijkt  het wel of de mooie herfst voorbij is. De koude en mistige herfst heeft vandaag zijn intrede gedaan. Er waait een gure oostenwind.

Gisteren was het overdag nog lekker, maar gisterochtend lag er al een beetje rijp over het landschap. Op mijn ochtendwandeling heb ik allerlei paddenstoelen gefotografeerd. Ik ben blij dat ik dat gisteren heb gedaan, want vandaag was het niet mogelijk een foto te maken. Ik zie niet eens de rand van het bos.



1 opmerking:

  1. Je hebt de rijp echt prachtig gevangen in je foto's. Ik hoop dat we binnenkort weer wat mogen gaan genieten van wat vorst. Het levert in ieder geval prachtige plaatjes op :)

    BeantwoordenVerwijderen